Wednesday, November 26, 2014

ساغر صدیقی


ﻣﯿﺮﮮ ﭼﻤﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ

ﻣﺠﮭﮯ ﯾﻘﯿﮟ ﮨﮯ ﺷﺮﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ

ﮐﺒﮭﯽ ﺗﻮ ﺩﯾﺪﺋﮧ ﻧﺮﮔﺲ ﻣﯿﮟ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﮨﻮ ﮔﯽ
ﮐﺒﮭﯽ ﺗﻮ ﺍُﺟﮍﮮ ﺩﯾﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ
ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺯﻟﻒِ ﭘﺮﯾﺸﺎﮞ ﮐﯽ ﺁﺑﺮﻭ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ
ﮐﺌﯽ ﺍﺩﺍ ﺳﮯ ﭼﻨﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ
ﭼﻤﮏ ﮨﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ ﺷﺒﻨﻢ ﻟﮩُﻮ ﮐﯽ ﺑﻮﻧﺪﻭﮞ ﺳﮯ
ﺭﻭﺵ ﺭﻭﺵ ﭘﮧ ﺳﺘﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ
ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﻣﻮﺝِ ﺗﻤﻨّﺎ ﺻﺪﻑ ﺍُﭼﮭﺎﻟﮯ ﮔﯽ
ﺗﻼﻃﻤﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﻨﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ
ﯾﮧ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ ﻓﻀﺎﺋﯿﮟ ﺑﮩﺎﺭ ﮐﯽ ﺳﺎﻏﺮ
ﺟِﮕﺮ ﻓﺮﻭﺯ ﺍﺷﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭘُﮭﻮﻝ ﻣﮩﮑﯿﮟ ﮔﮯ

ساغر صدیقی


یوں چلئے راہِ شوق میں جیسے ہوا چلے
ہم بیٹھ بیٹھ کر جو چلےبھی تو کیا چلے

بیٹھے اُداس اُٹھے پریشان خفا چلے
پوچھے تو کوئی آپ سے کیا آئے کیا چلے

آئینگی ٹوٹ ٹوٹکر قاصد پر آفتیں
غافل اِدھر اُدھر بھی ذرا دیکھتا چلے

ہم ساتھ ہو لئے تو کہا اُس نے غیر سے
آتا ہے کون اس سے کہو یہ جُدا چلے

بالیں سے میرے آج وہ یہ کہہ کے اُٹھے گی
اس پر دوا چلے نہ کسی کی دعا چلے

موسیٰ کی طرح راہ میں پوچھی نہ راہ راست
خاموش خضر ساتھ ہمارے چلا چلے

افسانہء رقیب بھی لو بے اثر ہوا
بگڑی جو سچ کہے سے وہاں جھوٹ کیا چلے

رکھا دل و دماغ کو تو روک تھام کر
اس عمر بیوفا پہ مرا زور کیا چلے

بیٹھا ہے اعتکاف میں‌کیا داغ روزہ دار
اے کاش میکدہ کو یہ مردِ خدا چلے
 




بُھولی ہوئی صدا ہوں مجھے یاد کیجیے
تم سے کہیں ملا ہوں مجھے یاد کیجیے

منزل نہیں ہوں ، خضر نہیں ، راہزن نہیں
منزل کا راستہ ہوں مجھے یاد کیجیے

میری نگاہِ شوق سے ہر گُل ہے دیوتا
میں عشق کا خدا ہوں مجھے یاد کیجیے

نغموں کی ابتدا تھی کبھی میرے نام سے
اشکوں کی انتہا ہوں مجھے یاد کیجیے

گُم صُم کھڑی ہیں‌دونوں جہاں کی حقیقتیں
میں اُن سے کہہ رہا ہوں مجھے یاد کیجیے

ساغر کسی کے حُسنِ تغافل شعار کی
بہکی ہوئی ادا ہوں مجھے یاد کیجیے
 




محفلیں لُٹ گئیں جذبات نے دم توڑ دیا
ساز خاموش ہیں نغمات نے دم توڑ دیا

ہر مسرت غمِ دیروز کا عنوان بنی 
وقت کی گود میں لمحات نے دم توڑ دیا 

اَن گِنت محفلیں محرومِ چراغاں ہیں ابھی 
کون کہتا ہے کہ ظلمات نے دم توڑدیا 

اَن گِنت محفلیں محرومِ چراغاں ہیں ابھی 
کون کہتا ہے کہ ظلمات نے دَم توڑدیا 

آج پھر بُجھ گئے جَل جَل کے امیدوں کے چراغ 
آج پھر تاروں بھری رات نے دَم توڑدیا 

جن سے افسانۂ ہستی میں تسلسل تھا کبھی 
اُن محبّت کی روایات نے دم توڑدیا 

جھلملاتے ہوئے اشکوں کی لڑی ٹوٹ گئی 
جگمگاتی ہوئی برسات نے دم توڑ دیا 

ہائے آدابِ محبّت کے تقاضے ساغر 
لب ہلے اور شکایات نے دم توڑدیا



0 comments:

Post a Comment